22. maaliskuuta 2013

Light as a Feather... (wallet?!)

Maaliskuussa on taas euroset helisseet ja karanneet mun kukkarosta merten taakse... se mikä aherruksella on tullut, on myös vihellyksellä mennyt! Tällä kertaa olen lähettänyt roposeni Amerikkaan Ebay-myyjille sekä Kanadaan Harlow&co:lle... Kompensaatioksi olen silloin tällöin syönyt nuudelia (- opiskeluaikoja muistellen), ja ajattellut tekeväni Ebay-ostoksille näin hieman oikeutta ja itse asiassa myös siksi että kananmakuinen Mama-nuudeli on jopa ihan hyvääkin. :)

China Glaze: Strawberry Fields, Sweet Hook ja Peachy Keen.
Yllä olevat China Glazet ovat kaikki hyvin ratonalisoituja ostoksia. Strawberry Fields on elävä legenda; viininpunainen kultashimmerinen herkkusävy eli aivan välttämätön hankinta minulle. Sweet Hook on puolestaan näyttäytynyt paljon blogeissa viime aikoina ja onneksi edukseen. Hyvin vaalea violetti, ihan kuin kermavaahtoon olisi sekoitettu aavistus mustikkaa ja vadelmaa. Sitten vielä aurinkoisen oranssi Peachy Keen, jonka luulen olevan "se oranssi" minulle, vaikkakaan kyseinen väri ei ole ollut minulle toistaiseksi mikään suurin lakkahimotus. Peachy Keen tulee varmasti muuttamaan näkemykseni oransseista! :D

Glitter Gal: Citrine, Light as a Feather ja Blue suede shoes.
Ja näitä Glitter Galin holoja... lisää. Minulle. Taas. Kyllä! Saattoipa käydä niin että swatchattuani 3 aiemmin hankkimaani Glitter Galin holosävyä mulle iski tulenpalava tarve saada vielä pari lisää. Googlen kuvahaun armoisalla avustuksella päädyin Harlow &Companyn näihin kolmeen lakkaan. Citrinen otin siksi koska mulla ei ollut mitään beigen, kellertävän tai rusehtavana tapaistakaan hololakkana ja tämä pääsee nyt kyseisen kaltaiseksi vähemmistöedustajaksi. Light as a Feather oli puolestaan joukon ykkösvalintani; valkoinen hologrammilakka - miksei kunnollisia valkoisia holoja ole enemmän?!! Jossain blogissa tätä kuvattiin vähän harmahtavaksi valkoiseksi mutta ei kai se haittaa; minulle se on valkoinen holo. Blue Suede Shoes puolestaan näytti yksinkertaisesti liian hyvältä jättää ostamatta, vaikka yksi sininen holo löytyi jo entuudestaankin (eri sävyinen).

Girly Bits: Hot Shot ja KBShimmer: Toucan Touch This.
Harlowin kätköistä luokseni saapuivat myös uusi merkkituttavuus Girly Bits pirteän pinkin hololakan Hot Shot -muodossa. (Taisin kysäistä taannoin Glitter Gal -holopostauksen myötä että alkoiko ketään "holottamaan" ...no, se kysymys taisi kopsahtaa pikkuisen omaan nilkkaan, kun näitä ostoksia silmäilee.) KBShimmerin Toucan touch this -lakkaa olin puntaroinut jo muutaman kerran aiemminkin ja nyt kun sitä oli otollisesti saatavilla, niin otin sen. Kesänurmen vihreä indie -lakka. :)

3 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

"ihan kuin kermavaahtoon olisi sekoitettu aavistus mustikkaa ja vadelmaa" :D ihanasti kuvailtu! ja tuo Touch Touch This, uuh miten ihana!

E-S kirjoitti...

^Hehee... lyyrikko minussa tuli hetkeksi ulos piilostaan! :)

eekku kirjoitti...

Kivoja ostoksia

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...