13. kesäkuuta 2013

Dupe-vertailussa: She's Picture Perfect ja Using My Maiden Name

Viime viikolla sain Ebaysta tilaamani Essien Using My Maiden Name lakan, joka minua houkutteli eniten tuosta 4 lakan Bridal-kokoelmasta (josta kyllä muutkin kolme ovat nättejä sävyjä). Saatuani tämän lakan käsiini tajusin heti että "eikös mulla ole ihan samanlainen Essie jo vanhastaan" - no, sitten tietysti äkkiä asettelemaan putelit vieretysten ja vertailemaan!


Helmeristä kaiveltu dupe-ehdokas on nimeltään She's Picture Perfect. Aluksi huonossa sisävalaistuksessa nämä kaksi lakkaa näyttivät mun mielestä aivan liian identtisille, mutta pienen sävyeron huomasin kuitenkin ja päätin että kynsillähän nämä pitää ehdottomasti vielä vertailla.


Etusormen ja nimettömän lakkasin Using My Maiden Namella ja muut 3 kynttä She's Picture Perfectilla. Kynsillä sävyero on selkeämpi huomata kuin pullossa; UMMN on paljon saturoidumpi väriltään ja ehkä siksi näyttää enemmän violetilta kuin vaaleampi SPP. Välillä lakat näyttävät silti omaankin silmääni lähes identtisiltä, muun muassa tänään aamuna pyöräillessäni väsyneenä kosteanharmaassa ulkoilmassa katselin kynsiäni, enkä huomannut eroa.


On vaikea päättää olisiko mulla nyt tarpeeksi syytä säilyttää molemmat lakat itselläni... Pidän itselläni joka tapauksessa ainakin Using My Maiden Namen, jonka nimi muuten tuo mieleeni toistuvasti erään Cardigansin biisin, ja lakan nimi soljuukin päässäni aina tällä sävelellä:

2 kommenttia:

Bambi kirjoitti...

Onhan nuo hyvin samantyylisiä, mutta kyllä niissä on eroakin. En kyllä osaa päättää, että kumpi on kivempi. Mulle jäis kokoelmiin varmaan molemmat, kun oon niin huono luopumaan mistään :D

E-S kirjoitti...

Mun tekisi mieli pitää molemmat, mutta järki yrittää sanoa jotain muuta... :D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...