1. elokuuta 2013

Ne on liian NEON

Mä oon kuluvan kesän aikana tarttunut muutamaan eri neon -lakkaan, ja näiden kokeilujen myötä huomannut hieman vierastavani niiden kirkkautta omilla kynsilläni. Lakattuani olen joka kerta häkeltynyt värin kirkkaudesta siinä määrin etten ole edes osannut koristella kynsiä mitenkään, enkä ole viihtynyt kyseisissä lakkauksissa kauan. Lakkaukset ovat myös jääneet julkaisematta blogissa, kun olen vain jäänyt ihmettelemään että miksi ihmeessä en pitänyt kynsistä... Ehkä en vain ole neon tyyppiä?!

Kesäkuussa lakkasin China Glazen Flip Flop Fantasylla, joka on kai yleisesti ottaen kovin pidetty ja periaatteessa ihan nättikin lakka - mua tämä ei kuitenkaan voittanut puolelleen näin ensikokeilulla:

China Glaze - Flip Flop Fantasy.

Pari viikkoa sitten kynsillä käväisi China Glazen Highlight Of My Summer, joka oli paitsi liian kirkas, niin ehkä myös vähän liian minttu! En tiedä mikä tässä yhtälössä oikein mätti, koska tykkään kyllä mintusta sekä kirkkaudesta - en silti kestänyt katsella tätä omilla kynsilläni kovin kauaa:


Viimeisimpänä näytän vielä Wild & Mildin Neon Poisonin, jonka sain miitissä (Carerialta). Muistan hiippailleeni näillä jelly-vihreillä kynsillä Plantagenissa eräänä perjantai-iltana kesän alussa. Vaikka väri sopi hyvin kasvikauppaan ja kuumeisen kipeän oloni olisi voinut luulla lannistavan turhaa kriittisyyttä, niin silti olin toivottoman tietoinen näiden kynsien olemassaolosta ja siitä etteivät ne ole "minua:"


Voinkohan enää selättää tätä neon-ahdistustani vai pitäisiköhän suosiolla vain heivata neon-lakat pois Helmeristä...?

12 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Jos päätät heivata nuo Chinat pois niin adoptoin ne mielelläni <3

Anni kirjoitti...

Mullekin kelpais Flip Flop Fantasy.. Oon koittanu ettii sitä tosi monesta paikkaa! Mä rakastan neon-lakkoja toosi paljon :D

Liisa kirjoitti...

Mulle kelpais tuo Highlight Of My Summer! :D Ihana.

eekku kirjoitti...

mulla on tällä hetkellä kynsillä flip flop fantasy ekaa kertaa ja rakastan tätä sävyä =)

Janita kirjoitti...

Mulla on vähän tuo sama tunne Neon lakkoja kohtaan. Viihdyn paremmin tummemmissa tai muuten vain ei-kirkkaissa sävyissä :D Mutta silti minultakin löytyy pari Neon lakkaa kokoelmasta, "pahanpäivän varalle" x)

E-S kirjoitti...

Eve: Hyvä ettei noita mun China Glazeja ainakaan pääse kodittomuus uhkaamaan! :D Täytyy vielä tuumailla mitä teen niiden kanssa.

Anni: Just saman kommentin oon kuullu/lukenu muiltakin ja siksi mietinkin niin kuumeisesti että onko mussa joku ohjelmointivirhe, kun en tykkääkään tuosta - en tiedä pitäisikö antaa vielä toinen mahdollisuus. ;) Toivottavasti sä saat oman FFF:n vielä!

Liisa: Sun kynsillä ko. lakka saattas näyttää hyvältä munkin silmään. :)

eekku: Sattuipas se somasti, ja hyvä jos tykkäät. :)

Janita: Hyvä kuulla etten oo ihan ainut! :) Mä luulen että säilytän itsekin sen kuuluisan pahan päivän varalle jotain... tai sitten vain ens kesänä erehdyn ostamaan uusia neon-lakkoja... :D

Bambi kirjoitti...

Heh, ottajia sun lakoille tuntuu olevan :D

Eipä kaikki lakat ole kaikkia varten ja se tän harrastuksen ihanuus onkin. Itse en ole esimerkiksi koskaan oikein ymmärtänyt glitter sandwicheja, vaikka muilla ne kivoilta näyttääkin!

Highlight Of My Summer näyttää kuvissa kyllä aika villiltä, sattuuko se oikein silmiin kun katsoo sitä livenä? Mä luulen, että munkin raja menis tuossa :D

Bambi kirjoitti...

Niin ja unohtui vielä sanoa: ihan mahtava otsikko! Rakastan tuollaisia sanaleikkejä!

Sissi kirjoitti...

Neon on liian neon :D Ihan hauskoja mutta....ymmärrän tuskasi. Itsekin tänään kirppikselle lakkoja karsiessa olin vähällä lähdettää kaikki neonit mutta jätin ne nyt kuitenkin vielä. Pinkit on ihan kivoja, muut värit tuottaa päänvaivaa.

SaraGalaxyy kirjoitti...

FFF on aivan ihana lakka :3 Toi Highlight of My Summer näyttää myös tosi kivalta <3

Ella kirjoitti...

Blogissani on arvonta käynnissä, olisi kiva jos osallistuisit. :)

http://delicacynails.blogspot.fi/2013/08/delicacy-nails-1-vuotta.html?m=1

E-S kirjoitti...

Bambi: Keksinpäs kerrankin noin nokkelan otsakkeen, kiva että huomioit. :) Ja, toden totta: näiden lakkojen ei tarvii pelätä heitteille jättöä - paitsi ehkä tuon Wild & Mild-paran... :D

Ei Highlight Of My Summer varsinaisesti sattunut mun silmiin eli kestin kyllä katsella sitä, mutta olo ei vain ollut kotoisa. Näinhän se on että kaikki lakat ei voi miellyttää ihan joka lakkaajaa...

Sissi: Jätit neonit sitten kuitenkin aurinkoisen syyspäivän varalle käytettäviksi?! :D Musta alkaa puolestani tuntua aina vain vahvemmin siltä että voin laittaa nämä kaikki 3 jatkamaan elämäänsä muualla.

Sara: Mukava kuulla että tykkäät! :D

Ella: Käynen myöhemmin kurkkimassa. :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...