8. heinäkuuta 2014

In Bare Form & Run! It's The Coppers

Tässä jalkapallon erätauolla ehtii juuri sopivasti postata pari KBShimmer lakkaa blogiin! Saksa suorastaan pieksee Brasiliaa heidän kotiyleisön edessä, ja mä oon tästä sen verran innoissani että itsekin ihan ihmettelen että missä välissä musta muka tuli jalkapallo-diggari..?! ;D

Sorruin hommaamaan KBShimmerin alkukesän kokoelmasta pari holoa, joiden kanssa mulla meni aivan niinkuin swatch-kuvien perusteella arvelinkin. In Bare Form ja Run! It's The Coppers! ovat molemmat kauniita, mutta vain toinen lakoista on käypää kamaa oman ihonvärini kanssa.


Mun ei varmaan tarvii kertoa kumpi on se mulle sopiva ja mieluisa väri...? :D

4 kommenttia:

Fani kirjoitti...

Oon ihan ihastunut tuohon ensimmäiseen! <3

eekku kirjoitti...

Ihana tuo alempi

Eve kirjoitti...

Äääääh, kait tuo Coppers! pitää jossain vaiheessa hommata... Bare ei taida sopia meikäläiselle :/

E-S kirjoitti...

Fani: Se on kaunis kyllä sinällään - siksi mäkin sen alkujaan tilasin.. :D
eekku: Samaa mieltä!!
Eve: Coppersia suosittelen lämpimästi, mielestäni se passaa hyvin vaikka iho ois punaisuuteen taipuvainen tai muuten vain epätasaisen värinen. :)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...