8. helmikuuta 2015

Lime Crime time ..is Wicked!

Mä oon ollut jo jonkin aikaa totaalisen fiksoitunut Lime Crime Velvetine mattahuulipuniiin. Innostumiseni alkoi nähtyäni kuvissa näiden "huulilakkojen" komeuden sekä tajuattuani näiden ympärillä vellovan yleisen ihastushysterian. Tilasimme sitten yhdessä Suvin kanssa Lime Crimelta läjän meikki-ihanuuksia. Itse tarvitsin pakottavasti neljä Velvetineä: Cashmere, Red Velvet, Suedeberry ja Wicked. Lisäksi otin bonuksena kokeiluun myös Unicorn -huulipunan sävyssä My Beautiful Rocket.


Nämä kaikki neljä Velvetine-punaa olen jo ehtinyt kokeilla huulille, ja kaikki ovat omalla tavallaan upeita. Esittelen tässä postauksessa tarkemmissa kuvissa tuon mun tummimman yksilön, verenpunaisen Wickedin. Täytyy todeta että tällainen tumma punainen sopii minusta huomattavasti paremmin huulille kuin kynsille. ;)




Velvetinet ovat siis hyvin pigmenttisiä huulipunia, jotka kuivuvat jokseenkin mattapintaisiksi. Niissä on sellainen perinteinen "huulikiiltosuti", mikä on mulle henkilökohtaisesti vähemmän mieluisa kuin huulipunien perinteinen puikkopää, mutta onnistui kai se levitys sellaisellakin. Näin tumma väri huulilla on vain aika armoton epäsymmetrian ja rajauksen suhteen - niissä on mulla vielä paljon petrattavaa... Ehostin nassuni ainakin sen verran edustavaksi että kehtaan julkaista pari onnistuneinta kasvokuvaa. Wicked kirvoitti hymyn huulille!


Oletteko te höyrähtäneet Lime Crime Velvetineihin tai kenties löytäneet jotain vastaavia huulilakkoja muilta merkeiltä?

7 kommenttia:

eekku kirjoitti...

Kauniit nuo pakkaukset

Iiny kirjoitti...

Nam, Lime Crime <3 mä oottelen että mun ostolakko menis ohi ja että se uusi sävy Riot tulisi myyntiin. :D suedeberry houkuttelee myös. <3

Malle kirjoitti...

Nämä on herkkuja! Musta versio odottelee pöydällä testausta vielä :).

Sissi kirjoitti...

Onpas kiva et on meikkikuviakin! Sopii hyvin sulle tuommoinen tumma punainen.
Mä olen huulikiiltoihmisiä, en osaa punia oikein käyttää ja kovin tummassa näytän transulta. Harmi, koska kauniitahan ne olis.

Fani kirjoitti...

Noi on vaan niin ihania! Ja tuo väri sopii sulle täydellisesti. :)

Enail kirjoitti...

Mä en oikein osaa käyttää huulipunia. Pitäisi ehkä opetella. Kauniilta näyttää tuollainen tumma punainen huulilla :)

E-S kirjoitti...

eekku: Sitä ne ovat kyllä, vaikka oon lukenut Lime Crimen saavan kritiikkiä tuotteiden ylipakkaamisesta...
Iiny: Se Riot houkuttelisi kovasti myös mua, vaikka ajattelinkin että näillä pitäis nyt kyllä pärjätä hetken aikaa. Mahtaakohan onnistua?!
Bunnytailnails: Herkkuja, indeed! Mulla ei riittäis rohkeus siihen mustaan.. jään oottelee sun esittelevän sen in action. :)
Sissi: Kiitti, kiva kuulla että meikkikuvat on jees - niitä ei tule tulemaan usein, mutta ehkä kuitenkin silloin tällöin. Täytyy tunnustaa että en mäkään osaa ihan iisisti punia käyttää, enkä esimerkiksi näe vaihtoehtona lähteä tässä sävyssä töihin. Mutta piristäviä nämä on ehdottomasti! :)
Fani: Oi, kiitos paljon! =)
Enail: Huulipunien käyttö on aika paljolti kai tahdon asia.. pitää vain olla kiinnostunut asiasta? Mä en oo itse aina käyttänyt punia lainkaan, mutta nyt oon jotenkin aivan höyrähtänyt niihin ja täytyy sanoa että muidenkin kasvoilla niitä on kiva ihastella. ;)

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...