26. maaliskuuta 2015

Powder Perfect: Secret Passageway

Tällä hetkellä kynsilläni on lakkaus, jonka pohjalta löytyvä lakka joka vaatii saada oman esittelynsä. Kyseessä on minun ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa Powder Perfect merkin lakkani. Tämä sementinharmaa Secret Passageway säväytti minua aikoinaan googletellessa niin kovin että oli pakko hankkia lakka itselleni.


Yleensä en niin perusta harmaista kynsilakoista mutta Secret Passagewayn glitterinen tekstuurisuus houkutteli. Glitteriä löytyy tarkasti katsottuna useaa eri väriä, mutta parhaiten esiin tulee kuitenkin runsas kultainen mikroglitter sekä pronssiset, himpun verran kookkaammat glitter-hippuset. Täytyy sanoa että tykkään kovasti!!


Jos lakkojen nimet joskus tuovat ihmisille mielikuvia, niin ainakin tämän yksilö saa meikäläisen hihittelemään... Lakan nimi on tuonut ensi hetkestä lähtien mulle mieleen erään ohutsuolen tutkimuksen, joka kulkee englanninkielisellä passage-nimellä ihan meillä kotimaan kamaralla. Onkohan lakantekijä ajatellut samaa "salaista kanavaa" lakkaa ristiessään? =DD

2 kommenttia:

SΔRΔGΔLΔXY kirjoitti...

Ääääk, mielikuva ohutsuolitutkimuksesta! Mä en tiedä, voinko enää ostaa tätä lakkaa ton mielikuvan takia! :D

E-S kirjoitti...

Sara: Hih hih... mun oli ihan pakko päästä jakamaan tuo mielikuva - pahoitteluni! =D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...