31. lokakuuta 2016

Lokakuun lakat

Lokakuussa oon hankkinut itselleni suht' maltillisesti uusia lakkaihanuuksia, ja niissä riittää esiteltävää tällä kertaa kahden kuvan verran. 


F.U.N Lacquerin karkkiväritteinen synttäritrio Aja, Jem ja Shana valloitti mut ja hommasinkin koko kolmikon! Samaan tilaukseen suoraan merkiltä itseltään eksyi myös aiemmin julkaistusta Sveta Sanders kokoelmasta Triumph. Essien Udon Know Me lakan tuoreimmasta syyskokoelmasta ostin Kicksistä.


Cirquen uusi Facets kokoelma on silkkaa ihastusta kuuden lakan verran, ja minä koitin pitää kohtuudesta kiinni ja tiputin näistä ihanuuksista jopa kaksi pois omasta ostoskoristani. Ostin siis vain lakat: Tanzanite, Dioptase, Garnet ja Paraiba. Ja noista on kyllä vaikea valita kauneinta. <3

Näitä ostoksia postaillessani kuuntelen tässä samalla jo joululauluja Spotifysta glögilasillisen kera. Eikös se oo tässä pimeydessä jo ihan ookoo? :-P

9 kommenttia:

Belegwen kirjoitti...

Mä ostin myös kolme lakkaa tuosta Ciquen kokoelmasta, mutta mä ostin juuri ne kaksi joita sä et ja sitten tuo Garnet oli myös mun valinta. :)

Maiju kirjoitti...

Mulla ei ole näistä lakoista kuin tuo Essie, mutta kyllä useampikin kelpais! Ihania ostoksia :)

Daniela kirjoitti...

iiiihania lakkoja :)
oho, no melko ajoissa oot glögisi ja joululaulujesi kanssa hahaha, nythän alkaa vasta marraskuu ;)

Emilia kirjoitti...

Tuo FUNin kokoelma olis niin nätti, sen kelpuuttaisin oikein mieluusti itsellekin. Ja nuo Cirquet myös!

LauraKatarooma kirjoitti...

Namuja lakkojA! Niin ja joululaulut ei oo ok, mutta glöginjuonti on.:D

Nanne kirjoitti...

Ooh noi F.U.Nit ♥_♥

Charming Nails kirjoitti...

Mä en ostanut yhtään lakkaa lokakuussa. Uusinta F.U.N kokoelmaa vähän mietin, oiskohan ne kivoja...

E-S kirjoitti...

Belegwen: Mäkin olisin kyllä huolinut myös ne kaksi lakkaa, mutta järkeilin ne ulos tilauksestani sillä perusteella että niille mulla taitaa löytyä eniten todennäköisiä dupeja.. :D

Maiju: Kyllä vain! :)

Daniela: Omasta mielestänikin ehkä vähän oon ajoissa joulujuttujen suhteen mutta noh... onhan joulukalenteritkin jo kaupoissa.. :D

Emilia: Näin minäkin ajattelin! ;)

Katarooma: Heh heh.. Mitäs tykkäät jos paljastan että eniten on nyt soinut Sydämeeni Joulun Teen? ♫♪

Nanne: Ne ovat NAM!! :-P

Charming Nails: Hyvä suoritus sulla! F.U.N muuten vilautti jo mustavalkokuvaa joulukuussa julkaistavista joulu- ja uuden vuoden kokoelmista. Ehkä kannattaa odotella nekin julkaistaviksi ennen seuraavia F.U.N-hankintoja? ;)

Heli / Tinkerbell's nail diary kirjoitti...

Ihania lakkoja! Mä ostin kans eilen tämän talven ekan tölkin glögiä :D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...