5. marraskuuta 2015

Essie: Leggy Legend kokoelma

Oijoi.. joulu tuli tänä vuonna minulle aikaisin sillä sain aivan ihanan "pikkujoululahjan": Essien Leggy Legend koko kokoelman pakkauksessaan!! Sain paketin Suvilta, joka oli saanut lakat L'Oréalilta


Olin jo hyvän aikaa ihaillut tästä Essien syksyn 2015 talvisesta sävykimarasta erityisesti nimikkolakka Leggy Legendiä, joka olikin hankintalistallani. Nähtyäni swatch-kuvia netissä aloin ihastella kovasti myös shimmerisiä Bell Bottom-blues ja Froc-n Roll lakkoja.


Eniten ihastusta herättäneistä lakoista huolimatta halusin jostain syystä kokeilla ensimmäisenä kynsille tummanrusehtavan punaista cremeä nimeltä With The Band. Mun tämän syksyn värifetissi on ehdottomasti ollut murrettu oranssi sekä siitä jopa tummanruskeaan asti kaartava väriskaala. With The Band sijoittuu selvästi tuolle skaalalle, eikä mulla edes ollut tämän väristä lakkaa aikaisemmin. Löytö!   

Essie - With The Band (- 2 kerrosta):


Säväyttääkö Essien (joulukokoelmalta näyttävä) syyskokoelma teitäkin?

4 kommenttia:

Charming Nails kirjoitti...

On se kyllä upean näköinen! Niin syksyä että. Omat suosikkini olivat Frock´n´roll ja Bell bottom blues :)

Anni kirjoitti...

With the band ja Bell-bottom blues mulle ja heti! *_*

Niniane kirjoitti...

Mä ostin just Cittarista Leggy Legendin ja Froc-n Rollin kun sai kympillä. :) Mietin myös Bell Bottom-bluesin hankintaa, että ihan samat suosikit oli mulla tässä kokoelmassa kuin sulla etukäteen.. :)

E-S kirjoitti...

Charming Nails: Syksyistä todella... jollei jopa jouluista. ;) Hyvät suosikit sulla!
Anni: Toivottavasti lohkeaa jostain! :)
Niniane: Ne on ne kirkkaimmat tähdet tästä kokoelmasta, noita punertavia sävyjä kun on joskus jo vähän liikaakin... En nyt osaa tältä istumalta vielä suositella Bell Bottom-bluesia, mutta tuskin sekään nyt huono hankinta on? :D

Lähetä kommentti

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...